מכון ויצמן למדע - המחלקה להוראת המדעים - כימיה ותעשייה

הוספת פלואוריד למים - כן או לא?

חיפוש

מאמרים נוספים

הוספת פלואוריד למים - כן או לא?

הפרויקטים המוצעים לתלמידים:

 

  1. קומיקס הסבר לעיתון ילדים בבית הספר היסודי

 

  1. תשדיר שירות בטלוויזיה של משרד הבריאות בעד או נגד חוק החובה להפלרת המים.

 

  1. ניסוי חקר מעבדתי הקשור לנושא

 

  1. קליפ לשיר (הכולל מידע מדעי בתוכו) שתחברו ותבצעו מטעם ארגון לבחירתכם, התומך או המתנגד לחוק הפלרת המים

 

  1. סקר של ריכוז הפלואוריד הטבעי במקורות המים השונים בארץ, בעזרת מידע מחברת "מקורות"

 

  1. בימת דיון – כל קבוצה מייצגת קבוצה אחרת, ומציגה את טיעוניה בפאנל בנושא. קבוצות אפשריות: רופאי שיניים, חוקרים המציגים את העובדות, אנשי "מקורות", רופאים המציגים שיטות נוספות למתן פלואור, תושבים המתנגדים להפלרת המים, ועוד.

 

  1. כל רעיון אחר באישור המורה

תגים: הערכה חלופית 30% פלואוריד

שתף את הפוסט

מאמרים מומלצים

המרכיבים של קוקה קולה

  • 14/06/2016

התלמידים חוקרים בעזרת הרשת ובעזרת הפנייה למספר "נוסחאות סודיות" של המשקה שהתגלו במהלך השנים, מהם מרכיבי הקוקה קולה. לאחר מכן התלמידים בוחרים בפרויקט מתוך רשימת פרויקטים המוצעים לביצוע.... קרא עוד

צור קשר
  • מכון ויצמן למדע
  • המחלקה להוראת המדעים - כימיה ותעשייה
  • הרצל 234
  • רחובות
השאירו לנו הודעה

עיצוב: לירן פתימר תכנות: אייל קרפל
מכון ויצמן למדע כל הזכויות שמורות © 2016.